Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Τα έξοδα για αποστολή στον χώρο σας σε όλη την Ελλάδα (Ηπειρωτική και Νησιωτική) από το δίκτυο της εταιρείας ACS courier που συνεργαζόμαστε με επιβάρυνση 3.50€.
Σε περίπτωση αγορών άξιας 50 ευρώ και πάνω δεν υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών.
Για Κύπρο η επιβάρυνση με ΕΛΤΑ courier είναι στα 12€.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:
1. Πληρωμή με αντικαταβολή Πληρωμή με την παράδοση του δέματος σας. (Έξοδα αντικαταβολής 2.00€).
2. Κατάθεση σε λογαριασμό (Δεν περιέχει κόστος Αντικαταβολής)
Θα πρέπει να αναγραφεί στα σχόλια παραγγελίας.
Το δέμα σας παραμένει στην αποθήκη μας μέχρι να παραλάβουμε αντίγραφο της πληρωμής με email mylingerie@gmail.com.

Πόσο καιρό διαρκεί η παράδοση;

Όλες οι αποστολές προϊόντων της σελίδας mylingerie.gr πραγματοποιούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παραγγελίας σας.
Προβλεπόμενη διάρκεια παραλαβής 3 ήμερες
Μόνη εξαίρεση η διαθεσιμότητα ή η κατάργηση κάποιου προϊόντος.
Οι αποστολές γίνονται με ταχυμεταφορές (courier) σε συνεργασία με την ΑCS.

Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα; Τα δεδομένα μου προστατεύονται;

Στο mylingerie.gr σεβόμαστε το προσωπικό απόρρητο σας.

Έτσι καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να το διατηρήσουμε χρησιμοποιώντας
πάντα  αυστηρά κριτήρια ασφάλειας και εχεμύθειας για τα προσωπικά σας δεδομένα.
Εγγύηση μας, ότι τα προϊόντα που παραγγείλατε θα τοποθετηθούν σε ένα πολύ καλά σφραγισμένο φάκελο ή κουτί αποστολής χωρίς κανένα διακριτικό που να προδίδει την προέλευση του πακέτου.
Ως αποστολέας θα αναγράφεται στο κουτί: «GREECE INTERNET SALES «, μια απολύτως ουδέτερη ονομασία ώστε κανείς να μην υποψιάζεται για το περιεχόμενο του δέματος.
Ενώ τα όλα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς λοιπές πληροφορίες) τοποθετούνται εντός της συσκευασίας.

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε ότι εκτός από εμάς που αναλαμβάνουμε να εκτελέσουμε την παραγγελία σας και να συσκευάσουμε το δέμα σας, δεν είναι σε θέση κανείς άλλος να ξέρει τι περιέχεται μέσα στο κουτί που λαμβάνετε, ούτε φυσικά έχει κανείς τη δικαιοδοσία (ACS ή ΕΛΤΑ) να ανοίξει τη συσκευασία.

Επιπρόσθετα, τα στοιχεία σας κρατούνται στην επιχείρησή μας εμπιστευτικά για λογιστικούς και φοροτεχνικούς λόγους.
Δεν χρησιμοποιούμε για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια προσωπικά στοιχεία των πελατών μας.

Τι ακριβώς συμβαίνει μετά την παραγγελία μου;
  • Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται  εφόσον έχουν καταχωρηθεί στο σύστημά μας μέχρι 17:00.
  • Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά, εκτός από Κυριακές και αργίες, στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει εσείς.
  • Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 ημέρες (δυσπρόσιτες περιοχές επιπλέον 1-2 ημέρες).
  • Παράδοση το Σάββατο (Έξτρα χρέωση 2€.)
    Η παράδοση για Σάββατο θα πρέπει να αναφερθεί στα σχόλια της παραγγελίας σας, πχ. Επιθυμώ παράδοση Σάββατο. 
  • Συσκευασία δώρου.
    Εάν επιθυμείτε τα προϊόντα σας να τυλιχτούν σε συσκευασίες δώρου θα πρέπει να το αναφέρετε στα σχόλια παραγγελίας.
Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο
τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή
στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα
που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο
του τελευταίου προϊόντος.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να ενημερώσετε τo mylingerie.gr στέλνοντας email στη διεύθυνση που αναφέρεται στη σελίδα μας , είτε καλώντας στο τηλέφωνο 6947260406 εκφράζοντας την απόφασή σας να
υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο.
Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος
υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Αποτελέσματα Υπαναχώρησης
Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14
ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς,
συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης στον αρχικό τόπο
παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και
λιγότερο ακριβή μέθοδο που σας προσφέρουμε εμείς).

Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα για την επιστροφή αυτήν.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Θεωρείται ότι το έχετε πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχετε δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών.
Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων.
Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την
φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

Συμβατικό Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Σε περίπτωση που επιστρέφετε τα προϊόντα εμπρόθεσμα εντός της περιόδου συμβατικής υπαναχώρησης, αλλά
εκπρόθεσμα ως προς την περίοδο νόμιμης υπαναχώρησης, θα σας επιστραφεί μόνο η αξία των επιστρεφομένων
προϊόντων.
Τα άμεσα έξοδα που προκύπτουν εξαιτίας της επιστροφής των εν λόγω προϊόντων θα βαρύνουν εσάς.
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης , παρόλα αυτά αν μας ενημερώσετε για την υπαναχώρηση μετά την λήξη της προθεσμίας για τη νόμιμη υπαναχώρηση, υποχρεούστε σε κάθε περίπτωση να μας επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών από την Επιβεβαίωση Αποστολής.

Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια
κατάσταση που τα παραλάβατε.
Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά.
Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας.
Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του.
Όταν παραλάβετε την παραγγελία, θα βρείτε μια περίληψη του πως μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προιόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως:
Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)
Αν επιλέξετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που συνεργαζομαστε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email επικοινωνίας μας ή στο τηλέφωνο 6947260406 για να κανονίσουμε για την
παραλαβή του προϊόντος από την χώρο σας.
Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε.
Καμία από τις παραπάνω επιλογές δεν συνεπάγεται επιπλέον κόστος για εσάς.
Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα
έξοδα επιστροφής.
Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο
τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή
των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.
Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.
Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται μόνο στην περίπτωση που ασκείτε το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα.
Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.

Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του,
με τους όρους, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω email επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 6947260406 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό
διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση).
Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή
αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.

Επικοινωνήστε μαζί μας




Συμπληρώνοντας την φόρμα αυτή συμφωνείτε στην αποθήκευση και διαχείριση των στοιχείων σας απο την ιστοσελίδα μας.

Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.